OBS!!! Copyright på alla mina foton!!!

måndag 4 februari 2008

I helgen kläcktes dessa två..... odjuren!

Det blev lååångvak för att passa på dessa... och hela helgen gick åt! Familjen var inte allt för glada!

I´t toke all wekend to make these.... and my famely was´t to happy!

Det här är Arfvidd. En smäcker drake med mycket karaktär!

This is Arfvidd. He is a slender draggon vit lots of character!




Jaa... Gillan..... detta är din Drakpojk! Gillar du honom?

***********************************************

Och så lilla Tufva... hon fick ett passande namn efter senaste stormen....
And this is little Tufva.... she got her namne after the latest storm...


Såå Citrona.. är detta en tjej för dig??



2 kommentarer:

  1. Åhhhh, han är ju jättesöt den lille grabben. Och egen matskål och allt har han med. Nu blir jag alldeles rörd. Nu vet jag inte om jag verkligen låter Dealer vara ensam vårdnadshavare. DEt får nog bli gemensam vårdnad i alla fall. Hur ska jag klara av att vänta nu då?
    Kram/ Gillan

    SvaraRadera
  2. Oj, oj, oj...släkten utökas :)
    Kan hälsa från Ingheborg i Sthlm att hon håller koll på släkten så gott det går via bloggen :) Hoppas din huvudvärk går över snart ...
    Tjingeling
    Monica

    SvaraRadera

Blir så glad för minsta kommentar!