OBS!!! Copyright på alla mina foton!!!

lördag 26 mars 2011

Hemma hos Mia! En väldigt variegerad trädgård!

Här kommer en av västkustens vackraste variegerade trädgård!
Här huserar Mia!
Det är som ett paradis för en som jag... en som älskar variegerat och olika bladfärger!!!!
Häng med!!!!
Jag vill ha allt som finns här!










Godispåse!







Forsytia med marmorerade blad! Jag hoppas min stickling överlevt !







Blandad kompot!










Här låg tidigare en damm... Mia har stenlaggt och gjort ett vackert rum här i stället.




Magnolian...

Mia med sin gigantiska magnolia! Ja bladen alltså.. är gigantiska.








Gissa vad detta är!!!!
Jo... det är en variegerad Tusselago!! Visst är den underbar!!!


Krydbuske! Min planta jag fick dog :o(... snyft.... Jag har nog inte rätt zon.

Fläder ... suck.....



Fläder....

En prickig pimpinel?


En marton med gulvita kanter!!!!!!!!!!!

3 kommentarer:

  1. Vill ha,vill ha:-))

    Kramis M-L

    SvaraRadera
  2. Suck! Vill också ha! Helt fantastisk mångfald.
    Må så Gott!
    Ester

    SvaraRadera
  3. Wow! Jag vill oxå ha... typ allt...
    Du vet möjligtvis inte sortnamnet på forsythian, flädern?
    Å tussilagon; vilken goding!
    Kram Ullis

    SvaraRadera

Blir så glad för minsta kommentar!